luni, 16 februarie 2009

Velantainz-dey

Eu l-am sarbatorit, cum pe cine? pe sf. valentines-day, cum am sarbatorit ziua de independenta a Papua Noua Guinee sau cum am sarbatorit de fiecare data Stanta Lene si cuviosul Somn. Adica dupa ce am dormit pana dupa-masa, m`am intalnit cu prietenii, si seara m`am dus intr-un local, in care, coincidenta, iubita danseaza.(dansuri populare)
Inainte de chestia asta am cumparat 21 de trandafiri... cum vi se pare?
O sa atasez o poza cu buchetul, dar asta cand o sa fac rost de una.
I-am luat ieftin, m`a recunoscut lumea, mo vazut la TV`u. Fain nu?
Da-nu-nu stiu.
Nu asta conteaza. A fost frumos, pana la ora 23:00 cand de la prea mult sange de strugure, am observat ca nu mai observ nimic. Nashpa. Aiurea. Nasol :(

Nici asta nu conteaza.

Conteaza ca, dupa cum spunea Cabral, importam sarbatori, de la inaptii aia de Americani.

Ce e mai fain? Dragobetele? sau Valentines-Day? Adica, stai asa, de ce am eu nevoie de o zi anume ca sa imi exprim dragostea fata de iubita mea?ei, asta e o prostie, o indobitocire prin mass media.
Cat de bou trebuie sa fii, si aici o sa jignesc cateva mii de romani, sa dai bani printr-un SMS ca sa poti sa participi la Tombola pentru Marea Valentina (Happy Hour - ProTv). Asta e doar un exemplu de indobitocire. Eu sincer nu a-si face asa ceva. In schimb, ca sa fiu in rand cu lumea am cumparat buchetu` de flori. Oare e rau ca am facuto? Probabil ca nu. Nu stiu, imi spuneti voi.
Care e mai "tare"? Dragobetele sau Valentines-day? sincer nu e o intrebare retorica, astept niste raspunsuri reale.

Noi sa fim sanatosi,si sa ne iubim, ca belelele curg.

2 comentarii:

  1. Ei bine multa lume poate ca se intreaba de ce "s-a importat" o sarbatoare (daca se poate numi asa) cand noi, romanii, aveam sarbatoarea cu aceeasi semnificatie numita "Dragobete" Eu una chiar ma intreb: DE CE??? Si... wow ... imi vin in minte milioane de raspunsuri. Probabil din cauza acestei tendinte de "englezicizare" (dupa spusele aleatorii ale unora - macar daca ar vorbi corect) noi, oameni romani de fel, vrem sa "dam bine". Ca de'... ce e promovat si apare la Tv-eu e "cool". Suna mai "romantic" "valentine's day"?. Apare cineva si zice ca 14 februarie (cu f mic pentru ca nu merita altceva) e ziua Indragostitilor. Oameni buni!!! NU e nevoie de o zi anume pentru a-ti demonstra dragostea fata de persoana Iubita ... insa, daca totusi, va da tarcoale dorinta arzatoare de a fi altfel (in sensul bun si romantic - daca vreti) fata de el/ea ... exista Dragobetele! Serios! Nu va mint! Asa ca ... rezultatul acestei "ecuatii" in care necunoscuta este "valentine's day" este egal cu ZERO. Iubiti-va in fiecare zi ... nu doar odata pe an!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Esti tare... Iubita cu "I" mare.
    Mersi ca ai amintit ca exista Dragobete :))

    RăspundețiȘtergere