joi, 5 februarie 2009

Cu riscul de a repeta un subiect deja banal, pe care toata lumea il descrie prin blogurile lor, am sa il abordez si eu.

Am vazut Luni seara pe www.stirileprotv.ro (a nu se intelege ca fac publicitate, dar merita specificat, pentru cei care vor dori sa priveasca minunatia), emisiunea "Te vezi la Stirile ProTv - Ramet - O lume uitata de timp" sau ceva de genu era titlu...

            Treaba importanta este, ca e prezentata emisiunea de Cristian Tabara, facand o paranteza, omu` ala e fenomenal, mortal, genial... cum sa zic, daca il asculti te linisteste instantaneu vocea lui. E ardelean, cum altfel sa fie daca ai voce calma si plapanda...

            Alta treaba este locatia, Ramet, M-tii Apuseni, locatie cunoscuta altfel pentru Manastirea Ramet, dar nu vorbim aici despre asta...

            Avand in vedere ca de la 4 luni pana la 7 ani am fost crescut la tara, in jud. Salaj, o bucata din sufletul meu a ramas acolo, oricat mi`ai arata tehnologie aici... tot mai mult mi`ar place sa stau acolo, macar 1 luna pe an, sa ma hodinesc un pic, deci sa nu va minunati cand zic ca la tzara e mai "cool", "mai adevarat", "mai fitza", decat in orice Office sau Bambu (am trait degeaba pana acu`, nu am vazut Bambu)...sa iti culegi tu singur nucile, pomnitzele (dudele), merele, perele, etc. si intotdeauna de la altu din gradina, nu ca ale lor ar fi mai bune, dar e spiritul de aventura.

            Am ramas placut impresionat, nu surprins, de faptul ca mai exista o gramada de sate, in tzara asta, in care se descurca lumea fara curent, gaz, apa curenta....si am mai ramas impresionat de bunatatea oamenilor de acolo... probabil ca nu o sa o vezi pe Lelea Lucretia ca se enerveaza ca au scazut actiunile de la Microsoft, si nici pentru faptul ca Consuelo l`a inselat pe Armando cu Jesus (asta din telenovele, nu ala din Biblie), si nici nu cred ca o sa o vedem stand peste program la sapa, cine stie, poate primeste un bonus de la Dumnezeu, vreo 3 kg de cartofi in plus pe fiecare ora suplimentara. Pentru toate aceste lucruri simple care se petrec acolo, exista un mare respect din partea mea, ei nu gandesc alambicat, nu fug dupa bani si avutie ca si noi, nu se sapa intre ei doar ca sa aiba senzatia ca au castigat ceva in final... ei intradevar traiesc viata reala, profunda, noi... doar superficial... Bueyyyy ce BMW`u am... 330 XD, sa moara dusjmanii, si tu invidios in privire, fals in glas o sa ii zici, "super tare frate", lelea Lucretie o sa ii zica: "Ce`i aia maica, Be-am-veu?".. si ti`a cacat nasu.... de mai sus de norii aia prin care il porti acu` ca ai "be-am-veu".

            Frumos la tzara, mai frumos ca la orash.

            Despre asta a-si putea sa povestesc 413412 de ani, dar nu vreau sa va plictisesc... va las asa doar sa va aduceti si voi aminte un pik de tzara... si sa faceti comparatia cu orasul... sa vedem... where do we go.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu