luni, 16 februarie 2009

Film Artistic - Recomandare


Nu stiu cu ce sa incep.
Nu am mai vazut de mult un film artistic.
Disaster Movie, Meet the Spartans nu sunt filme artistice, sunt niste cacaturi mari, care promoveaza nimic, isi bat joc de ochiul celui care, din greseala mai mult ca sigur, le vizualizeaza. Ah, ba da, scuze, promoveaza si astea ceva, prostia, "comicul" de o imbecilitate dusa la extrem.
Bun, acu` ca am adus aminte anumite filme care nu sunt artistice, prin comparatie, o sa va dati repede seama care sunt alea care "e" artistice.

Unu dintre cele din care fac parte din a 2`ua categorie, este The Curious Case of Benjamin Button.
L`am vazut aseara alaturi de iubita mea.
Pe scurt: se naste copilul batran, moare tot bebe, in loc sa imbatraneasca, el intinereste, si bineinteles, de aici o gramada de actiune buna, simpla, si de gust.
Ideea e f. buna, preluata de la un scurt metraj de prin anii 20 parca, (daca gresesc, corectati-ma va rog) si transpune probabil, imaginatia mai multor oameni, care s-au intrebat cum ar fi. Ei uite, asa e. Vreti sa aflati mai multe? uitati-va la film, merita.
Filmul are 166 de minute...nu o sa va plictisiti nici o secunda.
Finalul este lacrimogen si emotionant.

O sa spuneti ok, deci e lacrimogen, e bla bla bla. E cu Brad Pitt, sincer mie imi place cum joaca.

Semi-off-topic.
Aseara citesc bloguri, ca nu am ce face la ora 22:00, si ajung, nush cum, din greseala, pe blogul unui retardat supra-evaluat. Zoso.ro, care spune ca TCCOBB e un film prost.
De ce vb. asa urat? Pentru ca am citit un singur post, si cateva raspunsuri la commenturile pe care le primea, si mi`am facut impresia asta.
Raspuns pentru Zoso:
1.Daca ti`ai facut blog pentru cititorii tai, respectai, pe unii chiar ii doare`n cur ca tu ai fost prezentat la ProTv.
2.Daca ti`ai facut blog pentru profit, atunci macar scrie un disclaimer undeva, ca sa stie lumea sa nu te mai contrazica pe orice fel de tema, idiotule.
3.TCCOBB (filmul despre care v`am povestit mai sus) este un film bun, realizat dupa o idee buna, o idee care nu se baza pe incasari de film in vremea aia, si nici pe lacrimonenitatea idioata din filmele din ziua de azi. Ca sa il arunci intr`o categorie de genul "film prost" inseamna contrazici toti oamenii de la oscaruri care l`au nominalizat la 13 categorii... este doar o problema de gusturi, dar in momentul cand ti`ai facut blog, asuma`ti prietene si ce scrii acolo.

Noi sa fim sanatosi, ca belelele curg.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu