miercuri, 18 martie 2009

Ne ducem Dracu`

Dupa cum ziceam cu cateva posturi mai jos, am fost crescut 7 ani la tara, pe vremea cand Ge-Se-Mu` nu exista in Romania, si pe strada era o ratie de 7 la 10, masini Dacia 1300-1310, in care parca nu era atata agitatie si prostie (eu eram mic, poate la fel era si atunci).
 
 Crescand la tara mi s`au implementat anumite valori morale, valori morale care in momentul asta ma face sa am o repulsie maxima fatza de drogati, caci despre ei o sa scriu aici. Cel putin despre cativa din ei. Despre cei pe care ii cunosc. 

Sunt dezamagit. Aseara am aflat ca un prieten bun de al meu din copilarie, se drogheaza, cu coca. Dezamagit de el? nu, nu cred.... mai mult de lumea in care traim. am "importat" doar anumite chestii din vest, una dintre ele e "drogareala". 

El spune..."sunt constient de ceea ce fac, crede`ma, o fac de 1 an juma" Cââââtââââ??? 1 an juma? si tu mai zici ca esti constient?

Nu sigur nu e constient. La fel cum nici eu nu sunt constient cand fumez. Ma mint ca sunt constient ca nui bine ca fumez. Pana nu o sa simt geva groaznic (ma refer la sanatate) nu o sa pot sa zic ca sunt cu adevarat constient. Dar asta e alt subiect.

Aseara parca m`am trezit incet incet la realitate, sau am observat o "alta realitate". Drogurile sunt atat de aproape de noi, parca le poti mirosi in jurul tau.

El era un baiat super ok. inca e. si totusi. droguri? parca nu suna bine. sigur nu suna bine.

Ce sa ne asteptam de la generatia asta de copii de 10-12 ani cand o sa ajunga la varsta de 18-20 de ani? putem sa ne asteptam sa fie modele? da, probabil unii din ei o sa fie, dar mai mult ca sigur putini.

Generatia asta a fost crescuta de bunici, sau un parinte maxim, pentru ca celalalt era in germania/italia/spania/etc. Ce poti sa ii ceri unui copil care nu are implementate in educatia lui acele valori morale minime, care sa il "apere" de chestiile cu adevarat nocive din viata lui?

Mda... ne ducem dracu`.


Noi sa fim sanatosi, ca belelele curg.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu