vineri, 27 martie 2009

Caini ce suntem.!

Citeam aici despre caii carora le sunt taiate limbile, picioarele, dupa care am citit aici, despre caini ucisi, executati. Cei care comenteaza acolo, bineinteles s`au gandit ei ca ar fi bine sa de`a vina pe caini, ca sunt plini de paduchi, ca sunt rai, ca etc. Ei nu se gandesc ca noi, NOI!!! i`am facut asa, pe caini, sa fie rai, NOI, nu i`am ingrijit, NOI suntem animalele care ii omoram. EI, caini, doar se apara cand latra, nu gadesc, ca si NOI, NOI avem rationament. NU ni`l folosim, deci nu suntem mai buni decat EI. Mesaj pentru cei care au atacat prin vorbe si cainii si caii, si pentru cei care i`au atacat fizic: Eu? va`si supune la acelashi tratament. sper din suflet sa fie multi care sa gandeasca ca si mine. Dar noi nu intelegem aceste lucruri cum trebuie. de ce?


E simplu de inteles.Intr`o tara care are o gramada de probleme "mult mai grave", nu avem timp decat sa comentam pe forumul ProTv, despre problema animalelor "pedepsite"
Vreti sa rezolvati problema? E foarte simplu.Ex. cailor care au limba taiata si picioarele taiate.Se stie cine le`a taiat, proprietarii lor.Cum se rezolva? Intri mascat in casa la ei, le tai limba si picioarele (nu de tot, doar cat sa ramana cu sechele pe tot restul vietii), si lasi un bilet dupa ce pleci in care explici motivul, adica : "Meriti ce iai facut si tu calului" , dupa care suni la 112 si la ProTv.
Daca chestia asta se mediatizeaza, si o sa existe cativa voluntari ca sa ia asemenea masuri la fiecare caz relatat de ProTv sau alte televiziuni...imaginati-va, cat curaj vor mai avea oamenii sa mai "pedepseasca" animalele.
Daca eu nu am dreptate aici, atunci demisionez din viata asta.
Ganditi`va la o scara mai mare....
Esti criminal si te`am gasit vinovat? poc. ai murit.Ai furat si te`am gasit vinovat? poc. ti`a cazut mana stanga/dreapta.
Sa vedem, cata criminalitate ar fi dupa max. 1 an cu asemenea legi.

Noi sa fim sanatosi, ca belelele curg.



3 comentarii:

  1. Mai devreme sau mai tarziu oamenii astia vor primi ceea ce merita!

    RăspundețiȘtergere
  2. aici sunt de acord cu A, le va veni si lor randul, nu vor scapa asa de usor:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut kabool, wellcome in my world... crezi ca e asa usor?
    vreau eu sa vad ca le vine randul

    RăspundețiȘtergere