luni, 7 ianuarie 2013

Sunt Agnostic !

   Sunt Agnostic !
   Asta inseamna ca nu cred vrajeala cu Dumnezeu. Nu ! Nu e vorba ca nu cred in Dumnezeu. Ci nu cred in povestile care imi sunt livrate de altii despre El. Agnosticismul, "bottom line" este un fel de pseudofilozofie care spune ca nu prea ai cum sa aflii treburi concrete despre divinitate. Deci (sfarsit de argumentatie, asa ca am voie sa folosesc "deci") nu zic ca nu exista, dar nici nu am vreo dovada ca da !
   Am facut preambulu' asta doar ca sa ma leg de ultima treaba care a inclus Biserica Cretin-Ortohoata. A crepat Sergiu. Nicolaescu Sergiu. El a vrut incinerare. Biserica nu este deacord cu acest "ritual". De ce? Ca asa vrea ea. Cine suntem noi sa punem la indoiala deciziile PreaMarii, PreFericitei, PreaTolerantei, PreaBogatei si PreaPioasei Biserici Ortodoxe Romane? Inca nu s-a gasit pana acum vreun verset sau vreo scriere "sfanta" prin care sa se prezinte ca INCINERAREA este o practica pagana si/sau pacatoasa.
   Bun. Ce face Biserica, mi se rupe. Ma doare-n cur se sleahta aia de hoti care pretind ca au legatura directa cu divinitatea si atunci, pe cale de logica elementara, noi trebuie sa-i platim. Cand avem nunta, cand avem botez, cand avem mormantare. Fara chitanta. Fara factura. Ca clericismul este deasupra legilor fiscale.
De ce am zis de biserica? Pentru ca i-a prostit pe atat de multi prosti, incat, nu ii urasc doar pe ei, adica pe prosti, ci si pe cei care ii manuiesc.
   Am ajuns la prosti. Sa ma exprim clar. Tipologie: Vaca sau Bou, in general trecuti de 50 de ani, la care rutina Duminicala incepe cu mersul la PreaPreaPreaBiserica, iar din rutina zilnica nu lipseste batutul de minim 345 de cruci cand trece prin fata aceluiasi edificiu.
Gata ca plictisesc lumea si sunt si incoerent, ca nu am mai scris de mult si sunt si foarte nervos.
   Bottom line, cum ar zice francezu este: De cand pizda matii sa-ti fut eu tie de Vaca/Bou te intereseaza pe tine cum vreau eu sa mor, cum vreau sa fiu inmormantat, care-i ritualul pe care vreau sa-l folosesc, daca vreau sicriu acoperit sau descoperit si toate alte cele. De cand pizda matii ai vorbit tu cu Dumnezeu insusi si stii exact ca eu o sa ajung in Iad daca nu le fac pe toate cele. Si daca ajung, e problema ta?
Suntem inconjurati de prosti gramada. Probabil ca din cei 4 milioane de persoane de peste 50 de ani din Romania, 80% sunt in tipologia de mai sus.
Nu-i mai suport. Nu se poate introduce legea cu "cand vezi un pensionar pe trecerea de pietoni, apasati obligatoriu pedala de acceleratie" ?

   Nu, nu sunt rau. Dar mi-e scarba de mentaliatea lor.

Bine,pa !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu