marți, 15 ianuarie 2013

Profunzii Facebook

   O sa fiu serios.
Voi sa nu ma luati in serios.

 Am observat in ca lumea se prosteste. Asta nu ar fi o problema, pentru ca ma incadrez in trend. Deci in prima faza am observat ca ma prostesc eu si mi-am dat seama ca nu raman in urma, deci...probabil ca si restu', nu toti (pentru ca EU nu generalizez, sunt deontolog) se prostesc odata cu mine.
 Cel mai grav observ trendul asta pe facebook. Site, care probabil dupa cum stiti, a fost facut pentru divertisment, insa mai nou, este cel mai dramatic site pe care-l poti gasi. Toti isi expun dramele acolo, toti posteaza texte, proverbe, zicale, care mai de care mai dramatice si mai pline de profunzime. Am senzatia ca viata la varsta de aprox. 25 de ani este mult mai profunda, mult mai plina de elemente grave decat a celora din generatiile trecute. De ce va spun asta? Pentru ca eu cred, ca nu prea poti sa oferi un sfat, o vorba de credinta unei terte persoane, decat dupa ce ai trecut tu printr-un eveniment care sa-ti dezvaluie sfatul ca pe un adevar trait.
 Sa va dau niste exemple, ca sa puteti pricepe:
"La 6 ani: mami te iubesc
....
....
....
....
La 70 de ani: As da orice sa o am pe mama aici cu mine
POSTEAZA ASTA PE WALL-UL TAU DACA AI O MAMA SI O IUBESTI SI O APRECIEZI"

"Imi place cand ma ignori, imi aduc aminte ca merit ceva mai bun"

"Uneori in viata trebuie sa te ranesti ca sa intelegi alinarea, trebuie sa cazi ca sa inveti sa te ridici, sa pierzi ca sa inveti sa castigi, pentru ca cele mai importante lucuri in viata se invata din durere"

"Daca intr-o zi trecutul iti va bate la usa, nu-i deschide. Spune-i ca nu ai loc in viata ta pentru cei care ti-au intors spatele"

"Nu conteaza ca mergem la somn in paturi diferite, conteaza ca ne gandim unul la celalalt"

Ha? ("Ha?"="WTF") Ce ziceti? Asta am gasit acum, la 00:21 in 5 minute de cautare. Mama cat de profunzi, sunt unii, cum ne invata ei una alta, ce si pe cine sa pretuim, cum durerea-i buna, cum trecutu-i rau si sa-l evitam. Cum sa fim ironici, cum, cum, cum orice. Totul de acum se invata pe facebook. De la cum sa te comporti cu fostul, de la cum sa te raportezi la divinitate, la cum sa-ti cresti copii si cum sa-ti respecti parintii.
 Nu mai avem creier sa aprofundam lucurile astea, maximum de profunzime de care suntem in stare sunt niste clisee.
 Nu-i asa ca citate asemanatoare aveti si voi in news feed?

Am eu impresia sau in jurul vostru sunt, alaturi de mine, multi alti profunzi?
Zic si eu, nu dau cu paru' !

Bine, pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu