miercuri, 15 septembrie 2010

Tara lui "Doamne da"

Cum dracului sa nu traim prost in tara asta de cacat?
De ce ne mai minunam ca sunt atatia oameni care l-au votat pe Basescu a 2-a oara?
De ce ne mai minunam ca noi, marea masa a populatiei, nu avem nici un fel de cerinta fata de institutiile statului.

Noi nu suntem in stare sa vedem cum ne mint aia si imi vine sa tampesc cand vad cati prosti, habotnici, sunt in jurul meu, iar cand le semnalez cate o problema imi raspund cu:

"Lasa ca Dumnezeu e sus si vede"
"O sa-i pedepseasca Dumnezeu"
"Sa ne rugam Domnului, ca el e bun si ne da"
"Asa vrea Domnul, sa ne purtam crucea"

Pai cu raspunsuri din astea imi vine sa-mi fut una singur in cap. Ce raspunsuri poti sa-i dai unui om din asta?
Daca il intrebi dece e Vantu` in parnaie (chiar, de ce e? si de ce ala care dadea picioare in burta prietenei lui nu a fost arestat preventiv?) iti raspunde scurt si prompt:
"L-a pedepsit Dumnezeu pana la urma"

Traim intr-o comuna primivita, nu stim ce inseamna institutiile statului, nu stim care sunt atributiile si obligatiile lor.
Noi nu stim nici macar care sunt drepturile noastre constitutionale.
E vorba aia:
"Cand unu te prosteste odata, sa-i fie rusine/
Daca te-a prostit a 2-a oara, SA-TI fie rusine"
Sa ne fie rusine, ca nu suntem educati, ca nu acceptam educatie, ca nu vrem sa stim, ca nu vrem sa ne dezvoltam, ca nu vrem sa iesim din cusca asta a habotniciei si a prostiei.
Sa ne fie rusine, noua in primul rand, dupa aia conducatorilor nostrii.

Hai ca m-am enervat iar,
Noi sa fim sanatosi, ca belele curg !

P.S.

Curvele virgine sa se abtina din comentat.

6 comentarii:

  1. mai atata zicem de altii ca uitam sa ne uitam la noi... ca astia care comenteaza si se plang sunt cei care trag tara in jos..
    nu dom'le nu ne mai plangem.. acuma facem treaba! Cu vorbele nu ajungem niciunde.. "faptele vorbeste!"
    Deci daca vrem o schimbare sa ne schimbam pe noi insine in bine.. ca apoi sa-i putem schimba pe ceilalti.
    Uni vor intelege ce scriu eu aici. Ceilalti, adepti ai "e o tara de cacat si eu, un om corect, care nu greseste, am avut nesansa sa traiesc in ea" vor continua sa dea vina pe ceilalti, sau, in cazul de fata, pe mine.
    Hai sa nu ne mai prostim atata si sa ne asumam raspunderea pentru tara asta, ca apoi sa o putem schimba.

    RăspundețiȘtergere
  2. hai ca o sa ne dea Dumnezeu...e sus si vede si o sa aiba grija de toti astia care ne manca zilele educatia si drepturile...Ca sa intelegi...am fost ironica!!! toti astia cu da Doamne o sa moara cu Doamne in brate!! adevar graiesti!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce sa mai zicem, lasa ba ca trece asa.
    Doamneeee ajuta-ne ! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. tara e minunata,... "de cacat", o fac cei cu limbaj suburban, cu cultura de "dupa blocuri" si care stiind ca stau inchisi in "cusca prostiei" , nu fac nimic pentru a "evada" din ignoranta
    ... de ce este Vantu inchis?... e usor de aflat, dar eu m-as intreba, de ce nu sunt langa el Vlas, Catarama, Patriciu, Hrebenciuc, lista poate continua, dar pe astia de la PDL ii stie toata lumea...
    ... si cand iti mai ... cate una in cap, pune-ti o casca, altfel ramai cu sechele

    RăspundețiȘtergere