miercuri, 14 ianuarie 2009

Ura... am devenit Blogist

Astazi, 14.01.2009 in jurul orelor 23:40, am intrat si eu in mare adunatura de bloggeri din lumea asta, dupa ce ca erau destui, am mai intrat si eu in randul lor.
De ce? Pentru ca imi place Dono, si vad ca postarile acelui om pot sa influenteze benefic gandirea cititorilor asupra unor fapte banale, sau mai putin banale. asa ca m-am gandit, cu mandria-mi specifica, ca pot si eu sa aduc la suprafata niste idei bine ascunse in creierasul meu, care ar putea sa aiba un aport benefic asupra populatiei care va citi acest blog.

Subiectele vor fi probabil dintre cele mai diverse, de la pitzipoance pana la BMW-uri (parca distanta nu e asa de mare intre cele doua subiecte) si de la Sport pana la Politica, caci la astea 2`ua se pricepe toata lumea, nu`i asa?

Asa ca sa-i dam bice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu